בית ספר התיכון העירוני החדש הרצליה

נתונים כללים לשנה"ל 2023

מחוז
תל אביב
רשות
הרצליה
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
מוכר
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
י - יב
שלבי חינוך
עליונה בלבד
יוח"א
לא
מוטב
עירית הרצליה
רפורמה
עוז לתמורה
חמישון טיפוח חט"ע
1
עשירון טיפוח חט"ע
1
אשכול למ"ס רשות
8
מורים בעלי תואר שני+
62.6%
חציון וותק הוראה
18 שנים
בחינוך טכנולוגי
44.8%
זכאות לתעודה טכנולוגית
57.7%
שילוב חינוך מיוחד
6.6%
הגשה לבגרות
כן
כתובת
שבעת הכוכבים 2, הרצליה
טלפון
09-9860097
מנהל/ת
אסף גורדון
מפקח/ת
מירית שפירא

עובדי הוראה

24
מורים
67
מורות

תלמידים

363
בנים
306
בנות

תלמידים עולים

4.3%
עולים
95.7%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2023

תקציב למוסד

25,654,866 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

23,945,291 ₪
עלות שעות הוראה
23,945,291 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

1,709,575 ₪
שירותי היקף
701,928 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
3,145 ₪
חינוך מיוחד
417,741 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
0
רכישות חוזים והקצבות
586,761 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
0 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
39,078 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
29.1

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
י-יא
100%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
י-יא
83%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
י-יא
25%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
י-יא
88%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
86%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
75%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
י-יא
92%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
י-יא
86%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
י-יא
87%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
י-יא
75%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
י-יא
47%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
י-יא
71%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
י-יא
73%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
י-יא
91%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
י-יא
86%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
י-יא
45%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
י-יא
73%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
י-יא
64%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
י-יא
77%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
י-יא
57%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
י-יא
59%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
י-יא
53%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
י-יא
83%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
י-יא
71%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
י-יא
25%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
י-יא
42%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
י-יא
32%