בית ספר מבוא חורון בנות

נתונים כללים לשנה"ל 2023

מחוז
ירושלים
רשות
מטה בנימין
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי דתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
א - ח
שלבי חינוך
יסודי בלבד
יוח"א
לא
מוטב
מ. אזורית מטה בנימין
רפורמה
אופק חדש
חמישון טיפוח יסודי
2
עשירון טיפוח יסודי
3
אשכול למ"ס רשות
5
מורים בעלי תואר שני+
35.5%
חציון וותק הוראה
14 שנים
שילוב חינוך מיוחד
4.2%
הגשה לבגרות
לא
כתובת
מבוא חורון, מבוא חורון
טלפון
02-9735083
מנהל/ת
אורה קראוז
מפקח/ת
יוסף יעקב שינובר

עובדי הוראה

1
מורים
30
מורות

תלמידים

0
בנים
310
בנות

תלמידים עולים

0%
עולים
100%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2023

תקציב למוסד

6,248,556 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

5,613,371 ₪
עלות שעות הוראה
5,613,371 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

635,185 ₪
שירותי היקף
422,978 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
0 ₪
חינוך מיוחד
0 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
0
רכישות חוזים והקצבות
212,207 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
0 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
512,405 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
21,488 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
25.3

מיצ"ב - הישגים לימודיים

עברית ה'

מתמטיקה ה'

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

יחסים בין באי בית הספר

יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים

יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
ה-ו
80%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
ה-ו
58%
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
ה-ו
64%
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
ה-ו
68%

הוראה, למידה והערכה

התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה

לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
ה-ו
32%
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
ה-ו
40%
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
ה-ו
76%
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
ה-ו
28%

מאמצי בית הספר לעידוד תחושת המוגנות

כשיש מקרי אלימות בבית הספר המורים יודעים על כך
ה-ו
96%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי למנוע אלימות וכדי לטפל בה
ה-ו
84%
בהפסקות יש תמיד מורה או כמה מורים בחצר שתפקידם להשגיח שלא תהיה אלימות
ה-ו
88%

מעורבות באירועי אלימות

בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
ה-ו
20%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
ה-ו
16%
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
ה-ו
12%
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
ה-ו
0%
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
ה-ו
8%
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
ה-ו
0%
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
ה-ו
8%
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
ה-ו
8%
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
ה-ו
0%

קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים

רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
ה-ו
54%
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
ה-ו
64%
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
ה-ו
80%
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
ה-ו
72%
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
ה-ו
80%
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
ה-ו
96%

שביעות רצון מבית הספר

תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר

אני אוהב להיות בבית הספר
ה-ו
72%
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
ה-ו
92%
טוב לי בבית הספר
ה-ו
92%

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
המורים
93%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
המורים
80%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
המורים
27%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
המורים
87%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
המורים
93%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
המורים
93%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
המורים
87%