בית ספר הנדסאים הרצליה
נתונים כללים לשנה"ל 2022
- מחוז
- תל אביב
- רשות
- הרצליה
- מגזר
- יהודי
- סוג פיקוח
- ממלכתי
- מעמד משפטי
- רשמי
- סוג חינוך מוסד
- רגיל
- שכבות לימוד
- ז - יד
- שלבי חינוך
- חט"ב ועליונה
- יוח"א
- לא
- מוטב
- עירית הרצליה
- רפורמה
- עוז לתמורה, אופק חדש
- חמישון טיפוח חט"ב
- 1
- חמישון טיפוח חט"ע
- 1
- עשירון טיפוח חט"ב
- 1
- עשירון טיפוח חט"ע
- 1
- אשכול למ"ס רשות
- 8
- מורים בעלי תואר שני+
- 58.1%
- חציון וותק הוראה
- 16.5 שנים
- בחינוך טכנולוגי
- 100.0%
- זכאות לתעודה טכנולוגית
- 66.3%
- שילוב חינוך מיוחד
- 1.5%
- הגשה לבגרות
- כן
- כתובת
- ז'בוטינסקי 3, הרצליה
- טלפון
- 09-9553891
- מנהל/ת
- רעות ברתנא
אורית רוזן - מפקח/ת
- מירית שפירא
עובדי הוראה
22
מורים
מורים
40
מורות
מורות
תלמידים
336
בנים
בנים
202
בנות
בנות
תלמידים עולים
1.3%
עולים
עולים
98.7%
השאר
השאר
תלמידים מצטיינים ומחוננים
■ יסודי
■ חט"ב
■ חט"ע
התפלגות כיתות
■ כיתה רגילה
■ כיתה חינוך מיוחד
תקציב לשנה"ל 2022
תקציב למוסד
14,288,578 ₪
■ שכר מורים
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
שכר מורים
13,383,108 ₪
- עלות שעות הוראה
- 13,374,983 ₪
- עלות שכר - קורונה
- 8,125 ₪
תשלומים שאינם שכר מורים
905,470 ₪
- שירותי היקף
- 516,948 ₪
- הוצאות אחזקה וחומרים
- 30,042 ₪
- חינוך מיוחד
- 11,100 ₪
- הסעות וליווי
- 0 ₪
- התחשבנות רשויות
- -6,080 ₪
- רכישות חוזים והקצבות
- 306,691 ₪
- תשלומים נוספים - קורונה
- 46,769 ₪
עלות כיתה
790,760 ₪
עלות לתלמיד
26,457 ₪
ממוצע תלמידים
29.9
מיצ"ב - אקלים בית ספרי
שביעות רצון מבית הספר
שביעות הרצון של המורים מבית הספר
אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
י-יא
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
י-יא
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
י-יא
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
י-יא
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
י-יא
יחסים בין באי בית הספר
שותפות הורים בבית הספר
בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
י-יא
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
י-יא
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
י-יא
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
י-יא
עבודה שיתופית של מורים בבית הספר
מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
י-יא
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
י-יא
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
י-יא
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
י-יא
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
י-יא
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
י-יא
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
י-יא
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
י-יא
קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
י-יא
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
י-יא
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
י-יא
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
י-יא
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
י-יא
מוגנות והתנהגות נאותה
ניהול פיתוח הצוות החינוכי
מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
י-יא
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
י-יא
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
י-יא