בית ספר מח"ט יא תל אביב - יפו

נתונים כללים לשנה"ל 2023

מחוז
תל אביב
רשות
תל אביב-יפו
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
מוכר
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ט - יב
שלבי חינוך
עליונה בלבד
יוח"א
לא
מוטב
עירית תל אביב
רפורמה
עוז לתמורה
חמישון טיפוח חט"ע
3
עשירון טיפוח חט"ע
5
אשכול למ"ס רשות
8
מורים בעלי תואר שני+
58.1%
חציון וותק הוראה
16 שנים
בחינוך טכנולוגי
100.0%
זכאות לתעודה טכנולוגית
56%
שילוב חינוך מיוחד
10.3%
הגשה לבגרות
כן
כתובת
שטריקר 19, תל אביב - יפו
טלפון
03-6052384
מנהל/ת
דרור איסרוב
מפקח/ת
עדה נחום

עובדי הוראה

7
מורים
24
מורות

תלמידים

80
בנים
64
בנות

תלמידים עולים

2.8%
עולים
97.2%
השאר

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2023

תקציב למוסד

7,384,582 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

7,295,178 ₪
עלות שעות הוראה
7,295,178 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

89,404 ₪
שירותי היקף
‎-1,034 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
800 ₪
חינוך מיוחד
0 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
0
רכישות חוזים והקצבות
89,638 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
0 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
53,018 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
14.4

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

יחסים בין באי בית הספר

יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים

יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
י-יא
43%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
י-יא
25%
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
י-יא
40%
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
י-יא
37%

הוראה, למידה והערכה

התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה

לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
י-יא
11%
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
י-יא
14%
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
י-יא
29%
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
י-יא
38%

מאמצי בית הספר לעידוד תחושת המוגנות

כשיש מקרי אלימות בבית הספר המורים יודעים על כך
י-יא
69%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי למנוע אלימות וכדי לטפל בה
י-יא
57%
בהפסקות יש תמיד מורה או כמה מורים בחצר שתפקידם להשגיח שלא תהיה אלימות
י-יא
62%

מעורבות באירועי אלימות

בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
י-יא
17%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
י-יא
12%
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
י-יא
3%
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
י-יא
6%
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
י-יא
8%
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
י-יא
5%
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
י-יא
8%
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
י-יא
15%
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
י-יא
6%

קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים

רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
י-יא
70%
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
י-יא
70%
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
י-יא
66%
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
י-יא
52%
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
י-יא
52%
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
י-יא
56%

שביעות רצון מבית הספר

תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר

אני אוהב להיות בבית הספר
י-יא
56%
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
י-יא
60%
טוב לי בבית הספר
י-יא
67%

חינוך חברתי ערכי

מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית

בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
י-יא
30%
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
י-יא
16%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
י-יא
31%
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
י-יא
24%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
י-יא
16%

מוגנות והתנהגות נאותה

תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה

רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
י-יא
50%
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
י-יא
44%
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
י-יא
56%
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
י-יא
27%
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
י-יא
35%