בית ספר ע"ש יצחק נבון מודיעין מודיעין-מכבים-רעות

נתונים כללים לשנה"ל 2023

מחוז
ירושלים
רשות
מודיעין מכבים רעות
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ז - יב
שלבי חינוך
חט"ב ועליונה
יוח"א
לא
מוטב
עירית מודיעין מכבים רעות
רפורמה
עוז לתמורה. אופק חדש
חמישון טיפוח חט"ב
1
חמישון טיפוח חט"ע
1
עשירון טיפוח חט"ב
2
עשירון טיפוח חט"ע
1
אשכול למ"ס רשות
9
מורים בעלי תואר שני+
64.5%
חציון וותק הוראה
16 שנים
בחינוך טכנולוגי
28.6%
זכאות לתעודה טכנולוגית
94.4%
שילוב חינוך מיוחד
10.7%
הגשה לבגרות
כן
כתובת
אבני החושן 57, מודיעין-מכבים-רעות
טלפון
08-8592451
מנהל/ת
טלי ניר
ענבל לוי
מפקח/ת
יעקב עמר

עובדי הוראה

30
מורים
91
מורות

תלמידים

580
בנים
605
בנות

תלמידים עולים

0.8%
עולים
99.2%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2023

תקציב למוסד

31,765,805 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

29,057,480 ₪
עלות שעות הוראה
29,057,480 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

2,708,325 ₪
שירותי היקף
2,095,541 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
2,186 ₪
חינוך מיוחד
187,824 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
0
רכישות חוזים והקצבות
422,774 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
0 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
845,860 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
27,838 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
33.2

מיצ"ב - הישגים לימודיים

אנגלית ח'

עברית ח'

מתמטיקה ח'

מדע וטכנולוגיה ח'

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
י-יא
69%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
י-יא
35%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
י-יא
12%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
י-יא
42%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
73%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
35%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
י-יא
42%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
י-יא
88%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
י-יא
80%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
י-יא
83%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
י-יא
39%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
י-יא
50%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
י-יא
81%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
י-יא
88%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
י-יא
85%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
י-יא
56%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
י-יא
58%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
י-יא
73%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
י-יא
73%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
י-יא
50%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
י-יא
46%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
י-יא
46%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
י-יא
50%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
י-יא
54%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
י-יא
28%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
י-יא
36%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
י-יא
28%