בית ספר תיכון דרכא מחט דימונה

נתונים כללים לשנה"ל 2023

מחוז
דרום
רשות
דימונה
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
מוכר
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ט - יב
שלבי חינוך
עליונה בלבד
יוח"א
לא
מוטב
דרכא בתי-ספר
רפורמה
עוז לתמורה
חמישון טיפוח חט"ע
5
עשירון טיפוח חט"ע
10
אשכול למ"ס רשות
4
מורים בעלי תואר שני+
41.7%
חציון וותק הוראה
21.5 שנים
בחינוך טכנולוגי
100.0%
זכאות לתעודה טכנולוגית
59.1%
שילוב חינוך מיוחד
12.9%
הגשה לבגרות
כן
כתובת
עיינות 3, דימונה
טלפון
08-6559070
מנהל/ת
תמר אלקיים
מפקח/ת
שרה מצרפי

עובדי הוראה

4
מורים
8
מורות

תלמידים

41
בנים
20
בנות

תלמידים עולים

0%
עולים
100%
השאר

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2023

תקציב למוסד

3,162,133 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

3,100,167 ₪
עלות שעות הוראה
3,100,167 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

61,966 ₪
שירותי היקף
3,362 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
0 ₪
חינוך מיוחד
0 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
0
רכישות חוזים והקצבות
58,604 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
0 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
55,117 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
15.3

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
י-יא
78%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
י-יא
67%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
י-יא
67%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
י-יא
78%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
89%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
89%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
י-יא
89%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
י-יא
71%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
י-יא
40%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
י-יא
50%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
י-יא
40%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
י-יא
88%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
י-יא
89%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
י-יא
89%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
י-יא
75%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
י-יא
50%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
י-יא
50%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
י-יא
50%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
י-יא
75%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
י-יא
50%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
י-יא
33%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
י-יא
67%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
י-יא
86%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
י-יא
67%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
י-יא
22%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
י-יא
33%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
י-יא
67%