בית ספר אית"ן ירושלים
נתונים כללים לשנה"ל 2022
- מחוז
- מנח"י
- רשות
- ירושלים
- מגזר
- יהודי
- סוג פיקוח
- ממלכתי דתי
- מעמד משפטי
- רשמי
- סוג חינוך מוסד
- רגיל
- שכבות לימוד
- א - ו
- שלבי חינוך
- יסודי בלבד
- יוח"א
- לא
- מוטב
- עירית ירושלים
- רפורמה
- אופק חדש
- חמישון טיפוח יסודי
- 2
- עשירון טיפוח יסודי
- 4
- אשכול למ"ס רשות
- 3
- מורים בעלי תואר שני+
- 36.1%
- חציון וותק הוראה
- 11 שנים
- שילוב חינוך מיוחד
- 7%
- כתובת
- קדושי בבל 22, ירושלים
- טלפון
- 02-6714797
- מנהל/ת
- ורדה שרה אדלר
- מפקח/ת
- יואל דוב ורצברגר
עובדי הוראה
1
מורים
מורים
35
מורות
מורות
תלמידים
227
בנים
בנים
200
בנות
בנות
תלמידים עולים
5.9%
עולים
עולים
94.1%
השאר
השאר
תלמידים מצטיינים ומחוננים
■ יסודי
■ חט"ב
■ חט"ע
התפלגות כיתות
■ כיתה רגילה
■ כיתה חינוך מיוחד
תקציב לשנה"ל 2022
תקציב למוסד
8,084,477 ₪
■ שכר מורים
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
שכר מורים
6,034,163 ₪
- עלות שעות הוראה
- 6,018,663 ₪
- עלות שכר - קורונה
- 15,500 ₪
תשלומים שאינם שכר מורים
2,050,314 ₪
- שירותי היקף
- 898,867 ₪
- הוצאות אחזקה וחומרים
- 41,972 ₪
- חינוך מיוחד
- 20,000 ₪
- הסעות וליווי
- 0 ₪
- התחשבנות רשויות
- -484,715 ₪
- רכישות חוזים והקצבות
- 1,489,128 ₪
- תשלומים נוספים - קורונה
- 85,062 ₪
עלות כיתה
498,995 ₪
עלות לתלמיד
18,698 ₪
ממוצע תלמידים
28.9
מיצ"ב - אקלים בית ספרי
יחסים בין באי בית הספר
יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים
יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
ה-ו
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
ה-ו
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
ה-ו
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
ה-ו
הוראה, למידה והערכה
התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה
לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
ה-ו
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
ה-ו
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
ה-ו
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
ה-ו
מאמצי בית הספר לעידוד תחושת המוגנות
כשיש מקרי אלימות בבית הספר המורים יודעים על כך
ה-ו
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי למנוע אלימות וכדי לטפל בה
ה-ו
בהפסקות יש תמיד מורה או כמה מורים בחצר שתפקידם להשגיח שלא תהיה אלימות
ה-ו
מעורבות באירועי אלימות
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
ה-ו
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
ה-ו
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
ה-ו
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
ה-ו
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
ה-ו
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
ה-ו
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
ה-ו
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
ה-ו
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
ה-ו
קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים
רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
ה-ו
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
ה-ו
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
ה-ו
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
ה-ו
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
ה-ו
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
ה-ו
שביעות רצון מבית הספר
תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר
אני אוהב להיות בבית הספר
ה-ו
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
ה-ו
טוב לי בבית הספר
ה-ו
מוגנות והתנהגות נאותה
תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה
רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
ה-ו
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
ה-ו
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
ה-ו
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
ה-ו
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
ה-ו