בית ספר אית"ן ירושלים

נתונים כללים לשנה"ל 2023

מחוז
העיר ירושלים
רשות
ירושלים
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי דתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
א - ו
שלבי חינוך
יסודי בלבד
יוח"א
לא
מוטב
עירית ירושלים
רפורמה
אופק חדש
חמישון טיפוח יסודי
2
עשירון טיפוח יסודי
4
אשכול למ"ס רשות
3
מורים בעלי תואר שני+
45.5%
חציון וותק הוראה
12 שנים
שילוב חינוך מיוחד
5.1%
הגשה לבגרות
לא
כתובת
קדושי בבל 22, ירושלים
טלפון
02-6714797
מנהל/ת
ורדה שרה אדלר
מפקח/ת
יואל דוב ורצברגר

עובדי הוראה

1
מורים
32
מורות

תלמידים

211
בנים
181
בנות

תלמידים עולים

4.8%
עולים
95.2%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2023

תקציב למוסד

8,286,202 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

6,561,634 ₪
עלות שעות הוראה
6,561,634 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

1,724,568 ₪
שירותי היקף
811,112 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
1,494 ₪
חינוך מיוחד
0 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-430,745
רכישות חוזים והקצבות
1,342,707 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
0 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
598,558 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
22,904 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
27.1

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

יחסים בין באי בית הספר

יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים

יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
ה-ו
75%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
ה-ו
25%
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
ה-ו
63%
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
ה-ו
75%

הוראה, למידה והערכה

התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה

לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
ה-ו
88%
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
ה-ו
63%
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
ה-ו
88%
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
ה-ו
88%

מאמצי בית הספר לעידוד תחושת המוגנות

כשיש מקרי אלימות בבית הספר המורים יודעים על כך
ה-ו
100%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי למנוע אלימות וכדי לטפל בה
ה-ו
88%
בהפסקות יש תמיד מורה או כמה מורים בחצר שתפקידם להשגיח שלא תהיה אלימות
ה-ו
100%

מעורבות באירועי אלימות

בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
ה-ו
0%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
ה-ו
0%
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
ה-ו
0%
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
ה-ו
0%
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
ה-ו
13%
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
ה-ו
0%
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
ה-ו
0%
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
ה-ו
0%
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
ה-ו
13%

קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים

רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
ה-ו
88%
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
ה-ו
75%
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
ה-ו
100%
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
ה-ו
63%
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
ה-ו
75%
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
ה-ו
100%

שביעות רצון מבית הספר

תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר

אני אוהב להיות בבית הספר
ה-ו
88%
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
ה-ו
100%
טוב לי בבית הספר
ה-ו
100%

מוגנות והתנהגות נאותה

תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה

רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
ה-ו
88%
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
ה-ו
100%
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
ה-ו
100%
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
ה-ו
86%
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
ה-ו
88%