בית ספר א. ד. גורדון תל אביב - יפו
נתונים כללים לשנה"ל 2022
- מחוז
- תל אביב
- רשות
- תל אביב-יפו
- מגזר
- יהודי
- סוג פיקוח
- ממלכתי
- מעמד משפטי
- רשמי
- סוג חינוך מוסד
- רגיל
- שכבות לימוד
- א - ו
- שלבי חינוך
- יסודי בלבד
- יוח"א
- לא
- מוטב
- עירית תל אביב
- רפורמה
- אופק חדש
- חמישון טיפוח יסודי
- 1
- עשירון טיפוח יסודי
- 1
- אשכול למ"ס רשות
- 8
- מורים בעלי תואר שני+
- 44.4%
- חציון וותק הוראה
- 12 שנים
- שילוב חינוך מיוחד
- 3.2%
- כתובת
- הירקון 248, תל אביב - יפו
- טלפון
- 03-5465869
- מנהל/ת
- ענבל ברגר מישר
- מפקח/ת
- יעל יוספה אמיתי
עובדי הוראה
4
מורים
מורים
23
מורות
מורות
תלמידים
238
בנים
בנים
224
בנות
בנות
תלמידים עולים
4.1%
עולים
עולים
95.9%
השאר
השאר
תלמידים מצטיינים ומחוננים
■ יסודי
■ חט"ב
■ חט"ע
התפלגות כיתות
■ כיתה רגילה
■ כיתה חינוך מיוחד
תקציב לשנה"ל 2022
תקציב למוסד
6,146,086 ₪
■ שכר מורים
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
שכר מורים
5,054,710 ₪
- עלות שעות הוראה
- 5,054,710 ₪
- עלות שכר - קורונה
- 0 ₪
תשלומים שאינם שכר מורים
1,091,376 ₪
- שירותי היקף
- 623,477 ₪
- הוצאות אחזקה וחומרים
- 30,499 ₪
- חינוך מיוחד
- 8,100 ₪
- הסעות וליווי
- 0 ₪
- התחשבנות רשויות
- -9,440 ₪
- רכישות חוזים והקצבות
- 356,570 ₪
- תשלומים נוספים - קורונה
- 82,170 ₪
עלות כיתה
356,701 ₪
עלות לתלמיד
13,125 ₪
ממוצע תלמידים
27.2
מיצ"ב - הישגים לימודיים
אנגלית ה'
עברית ה'
מתמטיקה ה'
מיצ"ב - אקלים בית ספרי
יחסים בין באי בית הספר
יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים
יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
ה-ו
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
ה-ו
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
ה-ו
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
ה-ו
הוראה, למידה והערכה
התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה
לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
ה-ו
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
ה-ו
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
ה-ו
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
ה-ו
מאמצי בית הספר לעידוד תחושת המוגנות
כשיש מקרי אלימות בבית הספר המורים יודעים על כך
ה-ו
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי למנוע אלימות וכדי לטפל בה
ה-ו
בהפסקות יש תמיד מורה או כמה מורים בחצר שתפקידם להשגיח שלא תהיה אלימות
ה-ו
מעורבות באירועי אלימות
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
ה-ו
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
ה-ו
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
ה-ו
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
ה-ו
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
ה-ו
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
ה-ו
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
ה-ו
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
ה-ו
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
ה-ו
קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים
רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
ה-ו
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
ה-ו
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
ה-ו
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
ה-ו
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
ה-ו
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
ה-ו
אסטרטגיות ללמידה עצמית
בזמן למידת חומר חדש אני מנסה לסדר אותו לעצמי באופן שיעזור לי ללמוד (למשל: כותב ראשי פרקים, מדגיש קטעים מרכזיים, כותב סיכומים וכו')
ה-ו
אם אינני מבין חומר כלשהוא, אפנה למישהו לבקש סיוע (למשל: למורה, לתלמיד אחר וכו')
ה-ו
אחרי שאני לומד חומר חדש אני בודק את עצמי: האם הבנתי את הרעיונות המרכזיים? אילו רעיונות לא הבנתי במידה מספקת ואני זקוק לחיזוק? וכו'
ה-ו
פעמים רבות אני מנסה להרחיב את הידע שלי על נושאים שנלמדים בבית הספר (למשל: באמצעות קריאה בספרים, באמצעות חיפוש מידע באינטרנט וכו')
ה-ו
מוגנות והתנהגות נאותה
פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה
המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
ה-ו
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
ה-ו
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
ה-ו
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
ה-ו
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
ה-ו
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
ה-ו
מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה
אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
ה-ו
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
ה-ו
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
ה-ו
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
ה-ו
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
ה-ו
תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה
רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
ה-ו
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
ה-ו
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
ה-ו
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
ה-ו
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
ה-ו
שביעות רצון מבית הספר
תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר
אני אוהב להיות בבית הספר
ה-ו
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
ה-ו
טוב לי בבית הספר
ה-ו
חינוך חברתי ערכי
מאמצי בית הספר לקידום סובלנות כלפי האחר והשונה
בבית הספר מעודדים אותנו לגלות סובלנות כלפי האחר והשונה (למשל, דוברי שפה אחרת, בעלי מוגבלויות, משתייכים לדת אחרת וכו')
ה-ו
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד כלפי האחר והשונה
ה-ו
המורים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד כלפי האחר והשונה
ה-ו
צוות בית הספר עושה מאמצים כדי לשתף את כל התלמידים בפעילויות, ללא הבדלי מוצא, דת, מוגבלות וכו' (למשל מוודאים שכולם יוזמנו לאירועים חברתיים)
ה-ו
כל התלמידים בבית הספר שלנו משתלבים בחברה באופן מלא ללא הבדלי מוצא, דת, מוגבלות וכו'
ה-ו
מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית
בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
ה-ו
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
ה-ו
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
ה-ו
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
ה-ו
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
ה-ו