בית ספר מקיף דתי אזורי שוהם

נתונים כללים לשנה"ל 2023

מחוז
מרכז
רשות
שוהם
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי דתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ז - יב
שלבי חינוך
חט"ב ועליונה
יוח"א
לא
מוטב
רשת אורט
רפורמה
עוז לתמורה. אופק חדש
חמישון טיפוח חט"ב
1
חמישון טיפוח חט"ע
1
עשירון טיפוח חט"ב
1
עשירון טיפוח חט"ע
1
אשכול למ"ס רשות
9
מורים בעלי תואר שני+
75.9%
חציון וותק הוראה
22 שנים
בחינוך טכנולוגי
47.2%
זכאות לתעודה טכנולוגית
6.3%
שילוב חינוך מיוחד
1.7%
הגשה לבגרות
כן
כתובת
תירוש 1, שוהם
טלפון
03-9795755
מנהל/ת
קרן פנאהלה
מפקח/ת
אורלי בטיטו

עובדי הוראה

8
מורים
21
מורות

תלמידים

30
בנים
147
בנות

תלמידים עולים

0.6%
עולים
99.4%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2023

תקציב למוסד

6,341,507 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

5,841,425 ₪
עלות שעות הוראה
5,841,425 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

500,082 ₪
שירותי היקף
193,998 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
0 ₪
חינוך מיוחד
0 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
0
רכישות חוזים והקצבות
306,084 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
0 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
954,750 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
37,758 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
25.3

מיצ"ב - הישגים לימודיים

אנגלית ח'

עברית ח'

מתמטיקה ח'

מדע וטכנולוגיה ח'

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
י-יא
89%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
י-יא
67%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
י-יא
33%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
י-יא
67%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
100%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
78%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
י-יא
56%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
י-יא
78%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
י-יא
67%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
י-יא
88%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
י-יא
67%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
י-יא
50%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
י-יא
44%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
י-יא
56%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
י-יא
67%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
י-יא
33%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
י-יא
33%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
י-יא
56%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
י-יא
44%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
י-יא
29%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
י-יא
17%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
י-יא
57%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
י-יא
38%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
י-יא
67%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
י-יא
44%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
י-יא
78%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
י-יא
44%