בית ספר מרכז נוער ממלכתי נתניה

נתונים כללים לשנה"ל 2023

מחוז
תל אביב
רשות
נתניה
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ט - יב
שלבי חינוך
עליונה בלבד
יוח"א
לא
מוטב
עירית נתניה
רפורמה
עוז לתמורה
חמישון טיפוח חט"ע
4
עשירון טיפוח חט"ע
8
אשכול למ"ס רשות
6
מורים בעלי תואר שני+
65.0%
חציון וותק הוראה
15.5 שנים
בחינוך טכנולוגי
78.8%
זכאות לתעודה טכנולוגית
61.5%
שילוב חינוך מיוחד
27.5%
הגשה לבגרות
כן
כתובת
חת"ם סופר 1, נתניה
טלפון
09-8652682
מנהל/ת
בנימין שי
מפקח/ת
אסתר גאן אנגל

עובדי הוראה

5
מורים
15
מורות

תלמידים

45
בנים
35
בנות

תלמידים עולים

3.8%
עולים
96.2%
השאר

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2023

תקציב למוסד

4,500,302 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

4,430,956 ₪
עלות שעות הוראה
4,430,956 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

69,346 ₪
שירותי היקף
3,702 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
0 ₪
חינוך מיוחד
0 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
0
רכישות חוזים והקצבות
65,644 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
0 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
65,673 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
16.0

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
י-יא
100%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
י-יא
77%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
י-יא
41%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
י-יא
68%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
86%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
86%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
י-יא
86%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
י-יא
89%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
י-יא
63%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
י-יא
63%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
י-יא
47%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
י-יא
38%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
י-יא
48%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
י-יא
52%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
י-יא
50%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
י-יא
45%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
י-יא
54%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
י-יא
79%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
י-יא
64%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
י-יא
50%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
י-יא
64%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
י-יא
64%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
י-יא
83%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
י-יא
57%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
י-יא
14%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
י-יא
50%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
י-יא
41%