בית ספר אולפנת רעות פתח תקווה
נתונים כללים לשנה"ל 2022
- מחוז
- תל אביב
- רשות
- פתח תקוה
- מגזר
- יהודי
- סוג פיקוח
- ממלכתי דתי
- מעמד משפטי
- רשמי
- סוג חינוך מוסד
- רגיל
- שכבות לימוד
- ז - ט
- שלבי חינוך
- חט"ב בלבד
- יוח"א
- לא
- מוטב
- עירית פתח תקוה
- רפורמה
- אופק חדש
- חמישון טיפוח חט"ב
- 4
- עשירון טיפוח חט"ב
- 8
- אשכול למ"ס רשות
- 7
- מורים בעלי תואר שני+
- 23.1%
- חציון וותק הוראה
- 7 שנים
- שילוב חינוך מיוחד
- 4.2%
- כתובת
- שמואל הנגיד 8, פתח תקווה
- טלפון
- 03-9130995
- מנהל/ת
- אורטל זגורי
- מפקח/ת
- אורנה יעל עורקובי
עובדי הוראה
0
מורים
מורים
13
מורות
מורות
תלמידים
0
בנים
בנים
48
בנות
בנות
תלמידים עולים
18.8%
עולים
עולים
81.2%
השאר
השאר
התפלגות כיתות
■ כיתה רגילה
■ כיתה חינוך מיוחד
תקציב לשנה"ל 2022
תקציב למוסד
1,808,963 ₪
■ שכר מורים
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
שכר מורים
1,556,685 ₪
- עלות שעות הוראה
- 1,556,685 ₪
- עלות שכר - קורונה
- 0 ₪
תשלומים שאינם שכר מורים
252,278 ₪
- שירותי היקף
- 117,443 ₪
- הוצאות אחזקה וחומרים
- 7,270 ₪
- חינוך מיוחד
- 5,700 ₪
- הסעות וליווי
- 0 ₪
- התחשבנות רשויות
- -7,140 ₪
- רכישות חוזים והקצבות
- 93,867 ₪
- תשלומים נוספים - קורונה
- 35,138 ₪
עלות כיתה
886,913 ₪
עלות לתלמיד
36,955 ₪
ממוצע תלמידים
24.0
מיצ"ב - הישגים לימודיים
אנגלית ח'
עברית ח'
מתמטיקה ח'
מדע וטכנולוגיה ח'
מיצ"ב - אקלים בית ספרי
יחסים בין באי בית הספר
יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים
יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
ז-ט
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
ז-ט
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
ז-ט
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
ז-ט
הוראה, למידה והערכה
התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה
לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
ז-ט
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
ז-ט
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
ז-ט
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
ז-ט
מאמצי בית הספר לעידוד תחושת המוגנות
כשיש מקרי אלימות בבית הספר המורים יודעים על כך
ז-ט
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי למנוע אלימות וכדי לטפל בה
ז-ט
בהפסקות יש תמיד מורה או כמה מורים בחצר שתפקידם להשגיח שלא תהיה אלימות
ז-ט
מעורבות באירועי אלימות
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
ז-ט
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
ז-ט
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
ז-ט
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
ז-ט
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
ז-ט
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
ז-ט
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
ז-ט
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
ז-ט
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
ז-ט
קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים
רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
ז-ט
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
ז-ט
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
ז-ט
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
ז-ט
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
ז-ט
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
ז-ט
אסטרטגיות ללמידה עצמית
בזמן למידת חומר חדש אני מנסה לסדר אותו לעצמי באופן שיעזור לי ללמוד (למשל: כותב ראשי פרקים, מדגיש קטעים מרכזיים, כותב סיכומים וכו')
ז-ט
אם אינני מבין חומר כלשהוא, אפנה למישהו לבקש סיוע (למשל: למורה, לתלמיד אחר וכו')
ז-ט
אחרי שאני לומד חומר חדש אני בודק את עצמי: האם הבנתי את הרעיונות המרכזיים? אילו רעיונות לא הבנתי במידה מספקת ואני זקוק לחיזוק? וכו'
ז-ט
פעמים רבות אני מנסה להרחיב את הידע שלי על נושאים שנלמדים בבית הספר (למשל: באמצעות קריאה בספרים, באמצעות חיפוש מידע באינטרנט וכו')
ז-ט
מוגנות והתנהגות נאותה
פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה
המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
ז-ט
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
ז-ט
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
ז-ט
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
ז-ט
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
ז-ט
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
ז-ט
מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה
אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
ז-ט
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
ז-ט
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
ז-ט
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
ז-ט
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
ז-ט
תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה
רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
ז-ט
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
ז-ט
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
ז-ט
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
ז-ט
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
ז-ט
שביעות רצון מבית הספר
תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר
אני אוהב להיות בבית הספר
ז-ט
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
ז-ט
טוב לי בבית הספר
ז-ט
חינוך חברתי ערכי
מאמצי בית הספר לקידום סובלנות כלפי האחר והשונה
בבית הספר מעודדים אותנו לגלות סובלנות כלפי האחר והשונה (למשל, דוברי שפה אחרת, בעלי מוגבלויות, משתייכים לדת אחרת וכו')
ז-ט
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד כלפי האחר והשונה
ז-ט
המורים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד כלפי האחר והשונה
ז-ט
צוות בית הספר עושה מאמצים כדי לשתף את כל התלמידים בפעילויות, ללא הבדלי מוצא, דת, מוגבלות וכו' (למשל מוודאים שכולם יוזמנו לאירועים חברתיים)
ז-ט
כל התלמידים בבית הספר שלנו משתלבים בחברה באופן מלא ללא הבדלי מוצא, דת, מוגבלות וכו'
ז-ט
מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית
בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
ז-ט
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
ז-ט
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
ז-ט
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
ז-ט
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
ז-ט