בית ספר תיכון טכנולוגי נעמת חדרה

נתונים כללים לשנה"ל 2023

מחוז
חיפה
רשות
חדרה
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי
מעמד משפטי
מוכר
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
י - יב
שלבי חינוך
עליונה בלבד
יוח"א
לא
מוטב
נעמ"ת
רפורמה
עוז לתמורה
חמישון טיפוח חט"ע
5
עשירון טיפוח חט"ע
10
אשכול למ"ס רשות
6
מורים בעלי תואר שני+
60.7%
חציון וותק הוראה
26 שנים
בחינוך טכנולוגי
100.6%
זכאות לתעודה טכנולוגית
60.8%
שילוב חינוך מיוחד
25.6%
הגשה לבגרות
כן
כתובת
שאר ישוב 24, חדרה
טלפון
04-6326178
מנהל/ת
מירב רובין בן מנחם
מפקח/ת
לאה אורגד ווגסטף

עובדי הוראה

6
מורים
22
מורות

תלמידים

74
בנים
93
בנות

תלמידים עולים

2.4%
עולים
97.6%
השאר

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2023

תקציב למוסד

10,252,389 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

9,974,421 ₪
עלות שעות הוראה
9,974,421 ₪
עלות שכר - קורונה
0 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

277,968 ₪
שירותי היקף
5,442 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
400 ₪
חינוך מיוחד
0 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
0
רכישות חוזים והקצבות
272,126 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
0 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
62,889 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
18.6

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

שביעות רצון מבית הספר

שביעות הרצון של המורים מבית הספר

אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
י-יא
97%
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
י-יא
66%
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
י-יא
16%
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
י-יא
78%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
88%
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
78%
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
י-יא
84%

יחסים בין באי בית הספר

שותפות הורים בבית הספר

בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
י-יא
78%
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
י-יא
73%
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
י-יא
52%
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
י-יא
50%

עבודה שיתופית של מורים בבית הספר

מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
י-יא
61%
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
י-יא
77%
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
י-יא
84%
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
י-יא
75%
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
י-יא
69%
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
י-יא
79%
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
י-יא
90%
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
י-יא
90%

קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר

בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
י-יא
47%
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
י-יא
57%
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
י-יא
73%
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
י-יא
81%
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
י-יא
54%

מוגנות והתנהגות נאותה

ניהול פיתוח הצוות החינוכי

מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
י-יא
48%
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
י-יא
58%
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
י-יא
48%