בית ספר אולפנית אמונה אלישבע פרדס חנה-כרכור
נתונים כללים לשנה"ל 2022
- מחוז
- חיפה
- רשות
- פרדס חנה-כרכור
- מגזר
- יהודי
- סוג פיקוח
- ממלכתי דתי
- מעמד משפטי
- רשמי
- סוג חינוך מוסד
- רגיל
- שכבות לימוד
- ז - יג
- שלבי חינוך
- חט"ב ועליונה
- יוח"א
- לא
- מוטב
- אמונה ת' האשה הדתית
- רפורמה
- עוז לתמורה, אופק חדש
- חמישון טיפוח חט"ב
- 3
- חמישון טיפוח חט"ע
- 3
- עשירון טיפוח חט"ב
- 5
- עשירון טיפוח חט"ע
- 5
- אשכול למ"ס רשות
- 7
- מורים בעלי תואר שני+
- 73.5%
- חציון וותק הוראה
- 25 שנים
- בחינוך טכנולוגי
- 16.2%
- זכאות לתעודה טכנולוגית
- 40.0%
- שילוב חינוך מיוחד
- 8.9%
- הגשה לבגרות
- כן
- כתובת
- דרך הבנים, פרדס חנה-כרכור
- טלפון
- 04-6379996
- מנהל/ת
- יוסף מייכור
יעל דוקוב - מפקח/ת
- יעל בלום
עובדי הוראה
2
מורים
מורים
47
מורות
מורות
תלמידים
0
בנים
בנים
425
בנות
בנות
תלמידים עולים
2.8%
עולים
עולים
97.2%
השאר
השאר
תלמידים מצטיינים ומחוננים
■ יסודי
■ חט"ב
■ חט"ע
התפלגות כיתות
■ כיתה רגילה
■ כיתה חינוך מיוחד
תקציב לשנה"ל 2022
תקציב למוסד
12,482,167 ₪
■ שכר מורים
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
שכר מורים
11,353,806 ₪
- עלות שעות הוראה
- 11,308,931 ₪
- עלות שכר - קורונה
- 44,875 ₪
תשלומים שאינם שכר מורים
1,128,361 ₪
- שירותי היקף
- 694,948 ₪
- הוצאות אחזקה וחומרים
- 32,166 ₪
- חינוך מיוחד
- 63,762 ₪
- הסעות וליווי
- 0 ₪
- התחשבנות רשויות
- -9,310 ₪
- רכישות חוזים והקצבות
- 260,842 ₪
- תשלומים נוספים - קורונה
- 85,953 ₪
עלות כיתה
686,185 ₪
עלות לתלמיד
29,062 ₪
ממוצע תלמידים
27.0
מיצ"ב - הישגים לימודיים
אנגלית ח'
עברית ח'
מתמטיקה ח'
מדע וטכנולוגיה ח'
מיצ"ב - אקלים בית ספרי
יחסים בין באי בית הספר
יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים
יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
י-יא
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
י-יא
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
י-יא
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
י-יא
הוראה, למידה והערכה
התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה
לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
י-יא
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
י-יא
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
י-יא
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
י-יא
מעורבות באירועי אלימות
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
י-יא
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
י-יא
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
י-יא
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
י-יא
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
י-יא
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
י-יא
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
י-יא
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
י-יא
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
י-יא
קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים
רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
י-יא
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
י-יא
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
י-יא
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
י-יא
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
י-יא
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
י-יא
שביעות רצון מבית הספר
תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר
אני אוהב להיות בבית הספר
י-יא
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
י-יא
טוב לי בבית הספר
י-יא
מוגנות והתנהגות נאותה
פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה
המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
י-יא
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
י-יא
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
י-יא
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
י-יא
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
י-יא
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
י-יא
מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה
אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
י-יא
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
י-יא
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
י-יא
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה
רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
י-יא
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
י-יא
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
י-יא
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
י-יא
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
י-יא
חינוך חברתי ערכי
מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית
בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
י-יא
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
י-יא
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
י-יא
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
י-יא
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
י-יא