בית ספר אמית אורי מעלה אדומים

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
ירושלים
רשות
מעלה אדומים
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי דתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ז - יב
שלבי חינוך
חט"ב ועליונה
יוח"א
לא
מוטב
נשי "אמית"
רפורמה
עוז לתמורה, אופק חדש
חמישון טיפוח חט"ב
3
חמישון טיפוח חט"ע
3
עשירון טיפוח חט"ב
6
עשירון טיפוח חט"ע
5
אשכול למ"ס רשות
6
מורים בעלי תואר שני+
52.2%
חציון וותק הוראה
12 שנים
בחינוך טכנולוגי
34.9%
זכאות לתעודה טכנולוגית
26.7%
שילוב חינוך מיוחד
17.2%
הגשה לבגרות
כן
כתובת
דרך קדם 40, מעלה אדומים
טלפון
02-5358104
02-5352104
מנהל/ת
עינת שבתאי
רוחמה ווגל
מפקח/ת
יעקב עמר

עובדי הוראה

1
מורים
68
מורות

תלמידים

0
בנים
378
בנות

תלמידים עולים

2.9%
עולים
97.1%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

15,528,455 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

13,987,241 ₪
עלות שעות הוראה
13,903,991 ₪
עלות שכר - קורונה
83,250 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

1,541,214 ₪
שירותי היקף
932,792 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
33,270 ₪
חינוך מיוחד
120,191 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-45,995
רכישות חוזים והקצבות
429,737 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
71,219 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
809,157 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
40,672 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
24.4

מיצ"ב - הישגים לימודיים

אנגלית ח'

עברית ח'

מתמטיקה ח'

מדע וטכנולוגיה ח'

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

יחסים בין באי בית הספר

יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים

יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
י-יא
56%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
י-יא
25%
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
י-יא
36%
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
י-יא
26%

הוראה, למידה והערכה

התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה

לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
י-יא
18%
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
י-יא
30%
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
י-יא
60%
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
י-יא
26%

מעורבות באירועי אלימות

בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
י-יא
2%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
י-יא
5%
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
י-יא
6%
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
י-יא
3%

קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים

רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
י-יא
30%
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
י-יא
40%
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
י-יא
53%
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
י-יא
59%
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
י-יא
39%
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
י-יא
35%

שביעות רצון מבית הספר

תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר

אני אוהב להיות בבית הספר
י-יא
54%
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
י-יא
69%
טוב לי בבית הספר
י-יא
69%

מוגנות והתנהגות נאותה

פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה

המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
י-יא
48%
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
י-יא
40%
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
י-יא
44%
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
י-יא
54%
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
י-יא
80%
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
י-יא
53%

מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה

אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
19%
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
י-יא
28%
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
י-יא
67%
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
י-יא
18%
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
23%

תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה

רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
י-יא
48%
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
י-יא
41%
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
י-יא
51%
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
י-יא
20%
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
י-יא
14%

חינוך חברתי ערכי

מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית

בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
י-יא
53%
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
י-יא
56%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
י-יא
38%
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
י-יא
54%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
י-יא
65%