בית ספר אזורי ירדן מעלה אפרים
נתונים כללים לשנה"ל 2022
- מחוז
- חינוך התישבותי
- רשות
- מעלה אפרים
- מגזר
- יהודי
- סוג פיקוח
- ממלכתי
- מעמד משפטי
- רשמי
- סוג חינוך מוסד
- רגיל
- שכבות לימוד
- ז - יב
- שלבי חינוך
- חט"ב ועליונה
- יוח"א
- לא
- מוטב
- ביס מעלה אפרים ירדן
- רפורמה
- עוז לתמורה, אופק חדש
- חמישון טיפוח חט"ב
- 3
- חמישון טיפוח חט"ע
- 3
- עשירון טיפוח חט"ב
- 6
- עשירון טיפוח חט"ע
- 5
- אשכול למ"ס רשות
- 4
- מורים בעלי תואר שני+
- 42.5%
- חציון וותק הוראה
- 14.5 שנים
- בחינוך טכנולוגי
- 12.8%
- שילוב חינוך מיוחד
- 18.6%
- הגשה לבגרות
- כן
- כתובת
- מעלה אפרים, מעלה אפרים
- טלפון
- 02-9941948
- מנהל/ת
- אילנית הללי יהודה
- מפקח/ת
- נוגה ברעם
עובדי הוראה
9
מורים
מורים
31
מורות
מורות
תלמידים
148
בנים
בנים
131
בנות
בנות
תלמידים עולים
0.0%
עולים
עולים
100.0%
השאר
השאר
תלמידים מצטיינים ומחוננים
■ יסודי
■ חט"ב
■ חט"ע
התפלגות כיתות
■ כיתה רגילה
■ כיתה חינוך מיוחד
תקציב לשנה"ל 2022
תקציב למוסד
9,987,471 ₪
■ שכר מורים
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
שכר מורים
8,624,271 ₪
- עלות שעות הוראה
- 8,620,021 ₪
- עלות שכר - קורונה
- 4,250 ₪
תשלומים שאינם שכר מורים
1,363,200 ₪
- שירותי היקף
- 612,076 ₪
- הוצאות אחזקה וחומרים
- 25,422 ₪
- חינוך מיוחד
- 99,463 ₪
- הסעות וליווי
- 0 ₪
- התחשבנות רשויות
- -16,560 ₪
- רכישות חוזים והקצבות
- 562,531 ₪
- תשלומים נוספים - קורונה
- 80,268 ₪
עלות כיתה
761,766 ₪
עלות לתלמיד
35,494 ₪
ממוצע תלמידים
27.0
מיצ"ב - הישגים לימודיים
אנגלית ח'
עברית ח'
מתמטיקה ח'
מדע וטכנולוגיה ח'
מיצ"ב - אקלים בית ספרי
יחסים בין באי בית הספר
יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים
יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
י-יא
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
י-יא
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
י-יא
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
י-יא
שותפות הורים בבית הספר
בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
י-יא
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
י-יא
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
י-יא
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
י-יא
עבודה שיתופית של מורים בבית הספר
מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
י-יא
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
י-יא
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
י-יא
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
י-יא
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
י-יא
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
י-יא
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
י-יא
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
י-יא
קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
י-יא
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
י-יא
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
י-יא
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
י-יא
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
י-יא
הוראה, למידה והערכה
התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה
לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
י-יא
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
י-יא
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
י-יא
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
י-יא
מאמצי בית הספר לעידוד תחושת המוגנות
כשיש מקרי אלימות בבית הספר המורים יודעים על כך
י-יא
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי למנוע אלימות וכדי לטפל בה
י-יא
בהפסקות יש תמיד מורה או כמה מורים בחצר שתפקידם להשגיח שלא תהיה אלימות
י-יא
מעורבות באירועי אלימות
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
י-יא
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
י-יא
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
י-יא
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
י-יא
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
י-יא
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
י-יא
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
י-יא
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
י-יא
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
י-יא
קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים
רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
י-יא
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
י-יא
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
י-יא
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
י-יא
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
י-יא
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
י-יא
אסטרטגיות ללמידה עצמית
בזמן למידת חומר חדש אני מנסה לסדר אותו לעצמי באופן שיעזור לי ללמוד (למשל: כותב ראשי פרקים, מדגיש קטעים מרכזיים, כותב סיכומים וכו')
י-יא
אם אינני מבין חומר כלשהוא, אפנה למישהו לבקש סיוע (למשל: למורה, לתלמיד אחר וכו')
י-יא
אחרי שאני לומד חומר חדש אני בודק את עצמי: האם הבנתי את הרעיונות המרכזיים? אילו רעיונות לא הבנתי במידה מספקת ואני זקוק לחיזוק? וכו'
י-יא
פעמים רבות אני מנסה להרחיב את הידע שלי על נושאים שנלמדים בבית הספר (למשל: באמצעות קריאה בספרים, באמצעות חיפוש מידע באינטרנט וכו')
י-יא
שביעות רצון מבית הספר
תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר
אני אוהב להיות בבית הספר
י-יא
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
י-יא
טוב לי בבית הספר
י-יא
שביעות הרצון של המורים מבית הספר
אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
י-יא
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
י-יא
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
י-יא
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
י-יא
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
י-יא
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
י-יא
מוגנות והתנהגות נאותה
פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה
המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
י-יא
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
י-יא
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
י-יא
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
י-יא
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
י-יא
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
י-יא
מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה
אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
י-יא
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
י-יא
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
י-יא
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה
רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
י-יא
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
י-יא
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
י-יא
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
י-יא
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
י-יא
ניהול פיתוח הצוות החינוכי
מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
י-יא
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
י-יא
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
י-יא
חינוך חברתי ערכי
מאמצי בית הספר לקידום סובלנות כלפי האחר והשונה
בבית הספר מעודדים אותנו לגלות סובלנות כלפי האחר והשונה (למשל, דוברי שפה אחרת, בעלי מוגבלויות, משתייכים לדת אחרת וכו')
י-יא
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד כלפי האחר והשונה
י-יא
המורים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד כלפי האחר והשונה
י-יא
צוות בית הספר עושה מאמצים כדי לשתף את כל התלמידים בפעילויות, ללא הבדלי מוצא, דת, מוגבלות וכו' (למשל מוודאים שכולם יוזמנו לאירועים חברתיים)
י-יא
כל התלמידים בבית הספר שלנו משתלבים בחברה באופן מלא ללא הבדלי מוצא, דת, מוגבלות וכו'
י-יא
מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית
בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
י-יא
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
י-יא
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
י-יא
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
י-יא
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
י-יא