בית ספר אור-מנחם חב"ד בנים צפת
נתונים כללים לשנה"ל 2022
- מחוז
- צפון
- רשות
- צפת
- מגזר
- יהודי
- סוג פיקוח
- ממלכתי דתי
- מעמד משפטי
- רשמי
- סוג חינוך מוסד
- רגיל
- שכבות לימוד
- א - ח
- שלבי חינוך
- יסודי בלבד
- יוח"א
- לא
- מוטב
- עירית צפת
- רפורמה
- אופק חדש
- חמישון טיפוח יסודי
- 4
- עשירון טיפוח יסודי
- 7
- אשכול למ"ס רשות
- 2
- מורים בעלי תואר שני+
- 59.1%
- חציון וותק הוראה
- 23.5 שנים
- שילוב חינוך מיוחד
- 8.2%
- כתובת
- יוספטל 3, צפת
- טלפון
- 04-6920861
- מנהל/ת
- מרדכי ידגר
- מפקח/ת
- מרקו מיכאל בונן
עובדי הוראה
37
מורים
מורים
7
מורות
מורות
תלמידים
579
בנים
בנים
0
בנות
בנות
תלמידים עולים
3.1%
עולים
עולים
96.9%
השאר
השאר
התפלגות כיתות
■ כיתה רגילה
■ כיתה חינוך מיוחד
תקציב לשנה"ל 2022
תקציב למוסד
11,736,804 ₪
■ שכר מורים
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
■ תשלומים שאינם שכר מורים
■ תשלומים נוספים קורונה
שכר מורים
9,134,996 ₪
- עלות שעות הוראה
- 9,134,996 ₪
- עלות שכר - קורונה
- 0 ₪
תשלומים שאינם שכר מורים
2,601,808 ₪
- שירותי היקף
- 1,013,718 ₪
- הוצאות אחזקה וחומרים
- 60,140 ₪
- חינוך מיוחד
- 40,600 ₪
- הסעות וליווי
- 0 ₪
- התחשבנות רשויות
- -626,067 ₪
- רכישות חוזים והקצבות
- 2,004,679 ₪
- תשלומים נוספים - קורונה
- 108,738 ₪
עלות כיתה
465,123 ₪
עלות לתלמיד
20,083 ₪
ממוצע תלמידים
24.8
מיצ"ב - הישגים לימודיים
אנגלית ה'
עברית ה'
מתמטיקה ה'
אנגלית ח'
עברית ח'
מתמטיקה ח'
מדע וטכנולוגיה ח'
מיצ"ב - אקלים בית ספרי
יחסים בין באי בית הספר
יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים
יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
ה-ו
ז-ט
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
ה-ו
ז-ט
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
ה-ו
ז-ט
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
ה-ו
ז-ט
שותפות הורים בבית הספר
בית הספר מיידע את ההורים באופן שוטף על הנעשה בו
המורים
להורים יש אוזן קשבת בבית הספר בכל שאלה, בעיה או תלונה שעולה
המורים
הורי התלמידים נמצאים בקשר קבוע טלפוני, מייל, סמס וכד', עם המחנך כדי להתעדכן במצבו של הילד שלהם
המורים
המורים בבית הספר מתייעצים עם ההורים כיצד כדאי לשפר את ההתקדמות הלימודית של הילד שלהם
המורים
עבודה שיתופית של מורים בבית הספר
מורים בבית הספר מקפידים לשתף מורים עמיתים בידע שצברו בהשתלמויות
המורים
פגישות הצוות מתועדות והסיכום מופץ לכלל המורים בצוות
המורים
המורים בצוות המקצועי מתכננים את כלי ההערכה (מטלות, מבחנים) בעבודה שיתופית
המורים
מורים בצוות המקצועי משתפים את עמיתיהם בתכניות או בכלים שפיתחו
המורים
מנתחים יחד תשובות שגויות של תלמידים וחושבים כיצד לסייע להם
המורים
מפתחים יחד חומרי הוראה-למידה
המורים
משתפים זה את זה בלבטים ובקשיים בהוראה
המורים
דנים יחד בתכנית העבודה הבית ספרית בתחום הדעת
המורים
קליטה וליווי של עו"ה חדשים ובעלי תפקידים בבית הספר
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת מורים חדשים
המורים
בבית הספר קיים תהליך סדור ושיטתי של קליטת בעלי תפקידים חדשים
המורים
בבית הספר מתקיים תהליך סדור ושיטתי של ליווי לבעלי תפקידים, למשל: לרכז שכבה, לרכז מקצוע וכו'
המורים
הנהלת בית הספר מייחסת חשיבות רבה לקליטה מיטבית של מורים חדשים
המורים
בבית הספר לכל מורה מתמחה או מורה חדש מוצמד חונך מלווה שהוכשר לתפקידו
המורים
הוראה, למידה והערכה
התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה
לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
ה-ו
ז-ט
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
ה-ו
ז-ט
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
ה-ו
ז-ט
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
ה-ו
ז-ט
מאמצי בית הספר לעידוד תחושת המוגנות
כשיש מקרי אלימות בבית הספר המורים יודעים על כך
ה-ו
ז-ט
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי למנוע אלימות וכדי לטפל בה
ה-ו
ז-ט
בהפסקות יש תמיד מורה או כמה מורים בחצר שתפקידם להשגיח שלא תהיה אלימות
ה-ו
ז-ט
מעורבות באירועי אלימות
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
ה-ו
ז-ט
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
ה-ו
ז-ט
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
ה-ו
ז-ט
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
ה-ו
ז-ט
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
ה-ו
ז-ט
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
ה-ו
ז-ט
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
ה-ו
ז-ט
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
ה-ו
ז-ט
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
ה-ו
ז-ט
קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים
רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
ה-ו
ז-ט
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
ה-ו
ז-ט
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
ה-ו
ז-ט
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
ה-ו
ז-ט
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
ה-ו
ז-ט
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
ה-ו
ז-ט
אסטרטגיות ללמידה עצמית
בזמן למידת חומר חדש אני מנסה לסדר אותו לעצמי באופן שיעזור לי ללמוד (למשל: כותב ראשי פרקים, מדגיש קטעים מרכזיים, כותב סיכומים וכו')
ה-ו
ז-ט
אם אינני מבין חומר כלשהוא, אפנה למישהו לבקש סיוע (למשל: למורה, לתלמיד אחר וכו')
ה-ו
ז-ט
אחרי שאני לומד חומר חדש אני בודק את עצמי: האם הבנתי את הרעיונות המרכזיים? אילו רעיונות לא הבנתי במידה מספקת ואני זקוק לחיזוק? וכו'
ה-ו
ז-ט
פעמים רבות אני מנסה להרחיב את הידע שלי על נושאים שנלמדים בבית הספר (למשל: באמצעות קריאה בספרים, באמצעות חיפוש מידע באינטרנט וכו')
ה-ו
ז-ט
מוגנות והתנהגות נאותה
פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה
המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
ה-ו
ז-ט
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
ה-ו
ז-ט
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
ה-ו
ז-ט
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
ה-ו
ז-ט
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
ה-ו
ז-ט
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
ה-ו
ז-ט
מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה
אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
ה-ו
ז-ט
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
ה-ו
ז-ט
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
ה-ו
ז-ט
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
ה-ו
ז-ט
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
ה-ו
ז-ט
תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה
רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
ה-ו
ז-ט
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
ה-ו
ז-ט
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
ה-ו
ז-ט
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
ה-ו
ז-ט
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
ה-ו
ז-ט
ניהול פיתוח הצוות החינוכי
מאז תחילת השנה הוצבו לך יעדי שיפור אישיים הנוגעים לתהליכי ההוראה
המורים
מאז תחילת השנה נערכה תצפית על שיעור שהעברת, על ידי אחד (או יותר) מאנשי צוות בית הספר, לצורך שיפור ההוראה
המורים
המנהל היה שותף בבניית תכנית ההתפתחות המקצועית שלך לשנה זו
המורים
שביעות רצון מבית הספר
תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר
אני אוהב להיות בבית הספר
ה-ו
ז-ט
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
ה-ו
ז-ט
טוב לי בבית הספר
ה-ו
ז-ט
שביעות הרצון של המורים מבית הספר
אתה שבע רצון מעבודתך כמורה
המורים
אתה לא חש שהתעייפת מעבודת ההוראה
המורים
אתה לא חש שמוטל עלייך עומס עבודה כבד מדי
המורים
אתה שבע רצון מהתנהלות בית הספר
המורים
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלתלמידים יהיה נעים לשהות בו
המורים
בבית הספר עושים פעולות רבות כדי שלמורים יהיה נעים לשהות בו
המורים
בבית הספר משתדלים ליצור תנאים שיאפשרו לי להצליח בעבודתי
המורים
חינוך חברתי ערכי
מאמצי בית הספר לקידום סובלנות כלפי האחר והשונה
בבית הספר מעודדים אותנו לגלות סובלנות כלפי האחר והשונה (למשל, דוברי שפה אחרת, בעלי מוגבלויות, משתייכים לדת אחרת וכו')
ה-ו
ז-ט
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד כלפי האחר והשונה
ה-ו
ז-ט
המורים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד כלפי האחר והשונה
ה-ו
ז-ט
צוות בית הספר עושה מאמצים כדי לשתף את כל התלמידים בפעילויות, ללא הבדלי מוצא, דת, מוגבלות וכו' (למשל מוודאים שכולם יוזמנו לאירועים חברתיים)
ה-ו
ז-ט
כל התלמידים בבית הספר שלנו משתלבים בחברה באופן מלא ללא הבדלי מוצא, דת, מוגבלות וכו'
ה-ו
ז-ט
מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית
בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
ה-ו
ז-ט
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
ה-ו
ז-ט
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
ה-ו
ז-ט
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
ה-ו
ז-ט
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
ה-ו
ז-ט