בית ספר אולפנת צביה מ. אדומים מעלה אדומים

נתונים כללים לשנה"ל 2022

מחוז
ירושלים
רשות
מעלה אדומים
מגזר
יהודי
סוג פיקוח
ממלכתי דתי
מעמד משפטי
רשמי
סוג חינוך מוסד
רגיל
שכבות לימוד
ז - יב
שלבי חינוך
חט"ב ועליונה
יוח"א
לא
מוטב
צביה רשת חינוכית תורנית
רפורמה
עוז לתמורה, אופק חדש
חמישון טיפוח חט"ב
2
חמישון טיפוח חט"ע
2
עשירון טיפוח חט"ב
4
עשירון טיפוח חט"ע
3
אשכול למ"ס רשות
6
מורים בעלי תואר שני+
54.3%
חציון וותק הוראה
20 שנים
בחינוך טכנולוגי
54.2%
זכאות לתעודה טכנולוגית
71.8%
שילוב חינוך מיוחד
7.4%
הגשה לבגרות
כן
כתובת
דרך קדם 30, מעלה אדומים
טלפון
02-5357029
מנהל/ת
רחל קפלן
שלמה נריה ירושלים
מפקח/ת
יעקב עמר

עובדי הוראה

4
מורים
90
מורות

תלמידים

0
בנים
672
בנות

תלמידים עולים

2.1%
עולים
97.9%
השאר

תלמידים מצטיינים ומחוננים

יסודי   חט"ב   חט"ע  

התפלגות כיתות

כיתה רגילה   כיתה חינוך מיוחד

תקציב לשנה"ל 2022

תקציב למוסד

21,398,500 ₪
שכר מורים
תשלומים שאינם שכר מורים
תשלומים נוספים קורונה

שכר מורים

19,700,803 ₪
עלות שעות הוראה
19,689,053 ₪
עלות שכר - קורונה
11,750 ₪

תשלומים שאינם שכר מורים

1,697,697 ₪
שירותי היקף
943,769 ₪
הוצאות אחזקה וחומרים
53,637 ₪
חינוך מיוחד
118,896 ₪
הסעות וליווי
0
התחשבנות רשויות
‎-23,340
רכישות חוזים והקצבות
520,835 ₪
תשלומים נוספים - קורונה
83,900 ₪

עלות כיתה

תקציב ממוצע לכיתה
852,114 ₪

עלות לתלמיד

הוצאה ממוצעת לתלמיד
31,701 ₪

ממוצע תלמידים

ממוצע תלמידים בכיתה רגילה
30.0

מיצ"ב - הישגים לימודיים

אנגלית ח'

עברית ח'

מתמטיקה ח'

מדע וטכנולוגיה ח'

מיצ"ב - אקלים בית ספרי

יחסים בין באי בית הספר

יחסי קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים

יש לי יחסים קרובים וטובים עם רוב המורים שלי
י-יא
58%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
י-יא
26%
לרוב המורים אכפת ממני וממה שקורה לי ולא רק בקשר ללימודים
י-יא
54%
לרוב המורים חשוב מאד לדעת איך אני מרגיש בבית הספר ובכלל
י-יא
41%

הוראה, למידה והערכה

התנהגות נאותה של תלמידים בכיתה

לעיתים רחוקות התלמידים עושים רעש ובלגן בכיתה ומפריעים ללמוד
י-יא
27%
בכיתה שלי אין תלמידים שמתחצפים למורים
י-יא
50%
התלמידים בכיתה שלי מתייחסים בכבוד למורים
י-יא
61%
המורים לא צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש
י-יא
18%

מעורבות באירועי אלימות

בחודש האחרון מישהו מהתלמידים דחף אותי
י-יא
10%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מתלמיד
י-יא
3%
בחודש האחרון תלמיד השתמש בחפץ כדי לפגוע בי
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד נתן לי מכות חזקות
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
י-יא
1%
בחודש האחרון תלמיד סחט ממני באיומים כסף, אוכל או דברי ערך
י-יא
1%
בחודש האחרון תלמיד ניסה לשכנע אחרים לא לדבר איתי
י-יא
2%
בחודש האחרון תלמיד הפיץ עליי שמועות לא נכונות כדי לפגוע בי
י-יא
7%
בחודש האחרון הטילו עלי חרם
י-יא
0%

קבלת הערכה ומשוב מקדמי למידה מהמורים

רוב המורים מקפידים לעדכן אותי על מצבי בלימודים
י-יא
37%
רוב המורים מסבירים לכל תלמיד באופן אישי מה בדיוק עליו לעשות כדי להשתפר בלימודים
י-יא
43%
כשתלמידים מתקשים להבין את החומר, רוב המורים מסבירים להם מה הם יכולים לעשות כדי להבין טוב יותר
י-יא
55%
כשהמורים מחזירים לנו עבודה או מבחן, רובם כותבים ליד התשובות מה נכון ומה צריך לשפר
י-יא
61%
כשתלמיד בכיתה לא מצליח במבחן או בעבודה, רוב המורים עוזרים לו להבין למה זה קרה
י-יא
55%
רוב המורים מוודאים שהתלמידים מבינים את החומר הנלמד לפני שממשיכים לנושא הבא
י-יא
48%

שביעות רצון מבית הספר

תחושה כללית חיובית כלפי בית הספר

אני אוהב להיות בבית הספר
י-יא
70%
גם אילו הייתי יכול, לא הייתי עובר לבית ספר אחר
י-יא
76%
טוב לי בבית הספר
י-יא
78%

מוגנות והתנהגות נאותה

פרקטיקות הוראה-למידה-הערכה

המורים בבית הספר מכוונים אותנו ללמוד בדרכים שונות כגון עבודות חקר, תצפיות ופרויקטים
י-יא
54%
המורים בבית הספר מעריכים את העבודה שלנו לא רק על פי מבחנים אלא גם על פי מידע אחר
י-יא
58%
המורים בבית הספר מעודדים אותנו להיות פעילים במהלך הלמידה, למשל לשאול שאלות ולהציג עבודות
י-יא
70%
במהלך השיעורים המורים מקשרים את החומר הנלמד לנושאים נוספים למשל למקצועות אחרים
י-יא
64%
רוב המורים מטילים עלינו משימות של עבודה משותפת עם תלמידים אחרים
י-יא
74%
תלמידים בכיתתי עובדים על משימות שונות באופן עצמאי במסגרת השיעורים
י-יא
49%

מסוגלות, סקרנות ועניין בלמידה

אני מרגיש סקרנות ועניין כלפי הדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
36%
הדברים שמלמדים בבית הספר מקנים לי ידע רב וחשוב
י-יא
57%
אני בטוח שאוכל להצליח בלימודים גם אם המשימות יהיו קשות
י-יא
64%
הדברים שאני לומד בבית הספר עוזרים לי גם מחוץ לשעות הלימודים
י-יא
43%
אני נהנה מהדברים שאני לומד בבית הספר
י-יא
37%

תפיסת ההוראה כמעניינת וברורה

רוב המורים מסבירים באופן ברור את החומר שהם מלמדים
י-יא
72%
רוב המורים שלי מלמדים באופן שגורם לי להבין את החומר
י-יא
65%
רוב המורים שלי יודעים ללמד טוב
י-יא
73%
רוב המורים מלמדים באופן מעניין המעורר חשק להקשיב להם וללמוד
י-יא
36%
רוב המורים מלמדים באופן שמעודד אותי לחשוב על החומר ולהתעמק בו
י-יא
36%

חינוך חברתי ערכי

מאמצי בית הספר לעידוד למעורבות חברתית ואזרחית

בבית הספר מעודדים תלמידים לגלות מנהיגות (למשל: להתנדב למועצת תלמידים, ליזום פרויקטים של שיפור בית ספרי ועוד)
י-יא
65%
בבית הספר מעודדים את התלמידים להיות חברים בתנועות נוער
י-יא
83%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק פעיל בחיים האזרחיים (כמו להתעניין בנושאים אקטואליים שעל סדר היום הציבורי בקהילה ובמדינה וכו')
י-יא
45%
בית הספר מעודד אותי לעזור בפעילות התנדבותית למען הקהילה
י-יא
83%
בית הספר מעודד אותי לקחת חלק במסגרות למעורבות חברתית (כמו מועצת תלמידים, חונכות וכד')
י-יא
75%